...
0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

Fjällräven Expedition Fleece Headband naglavni trak

Zimska razprodaja

0.0

0 ocen

Na zalogi

Izvirna cena je bila: 29,99 €.Trenutna cena je: 23,99 €.

Najnižja cena v 30 dneh: 23,99 

Brezplačna dostava
pri naročilu nad 50 €
Dostava v 2 dneh
Ob naročilu do 11h
100% varen nakup
vrnemo kupnino
Garancija zadovoljstva
30 dnevna garancija

Udoben in topel naglavni trak, deloma izdelan iz recikliranega poliestra.

Opis

Naglavni trak Expedition Fleece Headband je topel, raztegljiv, izdelan iz deloma recikliranega poliestra in elastana. Lepo se prilega vaši glavi in je zaradi svoje širine odlična alternativa kapi kadar ste bolj aktivni ali mraz ne pritiska tako močno.

Lastnosti:

  • Material: 75 % recikliran poliester, 18% poliester, 7 % elastan
  • Odvaja vlago
  • Unisex
  • Teža: 23 g

Priporočamo za:

  • Prosti čas
  • Pohodništvo
  • Tek
  • Tek na smučeh
  • Turno smučanje

Dodatne podrobnosti

Velikost

S/M, L/XL

Vodnik po materialih

Fjällräven svoj vir navdiha črpa iz narave. In to velja tudi za njihovo izbiro materialov. Materiale, kot so volna, bombaž in puh, pridobivajo neposredno iz okolja okoli njih. Če jim to ne uspe, črpajo ideje iz narave za ustvarjanje sintetičnih materialov. Številni materiali so razviti v podjetju, drugi prihajajo od nekaterih najboljših dobaviteljev v industriji. Pri Fjällrävnu ne gre samo za ustvarjanje izdelkov, ki izpolnjujejo vaša pričakovanja; gre tudi za razvoj materialov, ki so kos zahtevnosti poti, hkrati pa ohranjajo čim manjši vpliv na okolje.

OSNOVNI MATERIALI
Temelji, na katerih je zgrajen Fjällräven.

G-1000
Prilagodljiv za celo življenje v naravi

G-1000 je Fjällrävnov znamenit material, ki je tako edinstven in odlično izdelan, da ga boste vzljubili vsi, ki ga boste kadarkoli uporabljali, pa naj bo to v obliki hlač, jakne ali nahrbtnika.

G-1000 je material, primeren za vse avanture v naravi, v vseh podnebjih in vseh vremenskih razmerah. Gosto tkan material je izdelan iz 65% poliestra in 35% bombaža najboljše kvalitete in obdelan z Greenland voskom. Ta kombinacija omogoča, da je G-1000 en najboljših materialov v outdoor industriji z odličnimi značilnostmi:

  • G-1000 je trpežen in odporen: se ne obrablja tako kot drugi materiali in je v kombinaciji z majhno težo najboljša možna kombinacija za preživljanje časa v naravi.
  • G-1000 je vodoodporen: obdelan z voskom Greenland je G-1000 vodoodporen material, ki vas določen čas varuje pred dežjem in vlago. Ko se zmoči, se izjemno hitro posuši.
  • G-1000 vaš ščiti pred vetrom: že sam po sebi vas G-1000 skoraj povsem ščiti pred vetrom, ko je obdelan z voskom Greenland, pa nudi 100% zaščito.
  • G-1000 je zračen material: izjemna zračnost materiala omogoča, da se vlaga hitro in učinkovito odvaja od kože, kar je še posebej pomembno pri bolj intenzivnih aktivnostih.
  • G-1000 nudi zaščito pred UV žarki: material nudi skoraj 100% zaščito pred UVA in UVB žarki.
  • G-1000 vaš ščiti pred komarji: ustvarjen za skandinavske tundre, polne komarjev, zato njegovo izjemno gosto tkanje pomaga preprečevati pike komarjev.

Tipi materiala G-1000


G-1000 Air Stretch je zelo kvaliteten in raztegljiv material, primeren za oblačila, ki morajo biti lahka, zračna in v katerih se je možno svobodno gibati. Kljub temu je trpežen in pripravljen na vse vrste aktivnosti. Prilagodljiv z voskom Greenland. Sestava: 65% recikliran poliester, 35% organski bombaž

G-1000 Air je bil razvit za pohodništvo v toplem vremenu. Ta izredno lahek material je celo bolj zračen kot G-1000 Lite, saj ima bolj ohlapno vezavo in ni povoskan, kar omogoča veliko boljši pretok zraka. Čeprav to pomeni, da ni več odporen na mokro in vetrovno vreme ali komarje.

G-1000 Silent je krtačen, kar pomeni, da je gladek in mehak na dotik ter tišji od drugih različic G-1000, zaradi česar je zelo primeren za lov. Poleg tega ponuja enake preizkušene in zaupanja vredne lastnosti kot G-1000 Original in je predvoskan za odpornost proti vetru in vodi. Kot del njihove zaveze k uporabi več recikliranih in organskih materialov imajo zdaj Eco različice – narejene iz recikliranega poliestra in organskega bombaža.

G-1000 Heavy-Duty je ekstremno trpežna verzija G-1000, ki jo je praktično nemogoče obrabiti, kar so dokazali tudi laboratorijski testi. Uporablja se pri nahrbtnikih in torbah ter za ojačenje najbolj trpežnih oblačil.

Na voljo je tudi v Eko verziji: G-1000 HeavyDuty Eco (rahlo lažji in izdelan iz recikliranega poliestra in organskega bombaža).

G-1000 Lite je najbolj lahek in najbolj hladen na koži, od vseh vrst materiala G-1000, zato je odličen za izdelavo oblačil, ki jih uporabljate na trekingih, potovanjih in v poletnih dneh v gorah. Še vedno je izredno trpežen, saj so vanj vezana ripstop vlakna. Ker je lažji in bolj zračen, pa ne nudi enake zaščite pred komarji.

Eco-Shell

Eco-Shell je patentiran Fjällrävnov visoko funkcionalen material, ki zagotavlja popolno zaščito v mokrih in težkih vremenskih pogojih. Istočasno je tudi striktno trajnosten, vzdržljiv in obstojen, s čimer sledi ekološkim smernicam. Pri Fjällrävnu so namreč prepričani, da v neokrnjeni naravi ne moremo nositi materialov, ki ji škodijo.

Eco Shell je izdelan iz treh slojev: zunanji sloj je izdelan iz recikliranega poliestra, impregniranega brez uporabe fluor karbonatov. Membrana in podloga sta izdelana iz poliestra, ki ga je možno reciklirati, ko se obrabi.

Volna

Volna je naravni material, ki ga človeštvo že tisočletja uporablja za izolacijo. A volna je tudi trpežna, elastična, udobna in izjemno funkcionalna v toplem in hladnem podnebju. Volna vpija vlago in jo odvaja od telesa in je edini material, ki učinkuje kot izolacija, tudi ko je mokra, zato učinkovito regulira temperaturo človeškega telesa. Fjällräven uporablja le etično pridobljeno, v celoti sledljivo volno.

Puh

Fjällräven uporablja zgolj puh najboljše kvalitete, ki pa je pridobljen po najbolj visokih okoljevarstvenih standardih. Če se odločite za Fjällrävnovo puhovko, ste lahko prepričani, da bo puh iz etično neoporečnega vira, kljub temu da je najboljše možne kvalitete. Puh, ki ga uporabljalo je stranski produkt (ostanek) v industriji hrane, kar pomeni, da nobena perjad ni ubita zgolj za vašo puhasto jakno. Njihov puh je 100% sledljiv.

 

PODPORNI MATERIALI

O proizvajalcu

Brez narave nismo nič – Without nature we are nothing 

“Without nature we are nothing”, je slogan švedskega Fjällrävna, ki že desetletja ovija svoja oblačila in opremo v skandinavski slog.

Že bežen pogled na njihove kose pričara dolge švedske zime in svetle poletne dni v tundrah. Njihova oblačila so lepa, funkcionalna, obstojna in naravi prijazna, nahrbtniki, sicer klasičnih oblik, pa zasnovani po željah uporabnikov.

Seveda je tu še Kånken– najbolj prepoznaven nahrbtnik na svetu v nešteto različnih barvah in vsi njegovi bratje in sestre.

Celotna zgodba Fjällrävna se je začela z ikoničnim nahrbtnikom, ko je ustanovitelj podjetja Åke Nordin oblikoval za šolarje, ki so tarnali zaradi bolečin v hrbtu in ga zasnoval kot lahek, udoben nahrbtnik, z dovolj prostora v notranjosti, da so šolarji vanj pospravili vse pripomočke. V sodelovanju z švedsko zvezo vodnikov in skavtov, so ga trg predstavili leta 1978 in do danes je bil prodan že v več milijonov kosih. Fjällräven je nadaljeval zgodbo inovativnih, funkcionalnih kosov, ki jih cenijo različne generacije po celem svetu. Poleg nahrbtnika Kånken so njihovi klasični kosi postali in ostajajo jakna Greenland Jacket, hlače Vidda Trousers in ekspedicijska puhasta jakna Expedition Down Jacket.

Dogodki

Fjällräven vsako leto organizira dva odmevna dogodka, na katera se bo v bližnji prihodnosti možno prijaviti tudi iz Slovenije.

Fjällräven PolarFjällrävenPolar je 300 kilometrov arktične avanture, na kateri ste v družbi 100 vlečnih psov in skupino običajnih ljudi, ki se na dogodek prijavljajo iz celega sveta.

 

Fjällräven ClassicFjällräven Classic je 110 kilometrov dolg pohod po divjini Švedske tundre, ki se ga vsako leto udeleži 2000 ljudi iz 30 različnih držav. V zadnjih letih se je dogodek razširil še na druge države: v ZDA, Nemčijo, Združeno kraljestvo, Dansko, v Korejo, leta 2024 pa bo prvič potekal tudi v Čilu.

Fjällräven pa ni samo še ena znamka outdoor oblačil višjega cenovnega razred – Fjällräven je zgodba o poslanstvu, ki vas bo navdušila, ko si boste prebrali spodnje vrstice.

Razvoj trpežnih, brezčasnih in funkcionalnih oblačil in opreme

Fjällräven išče navdih v naravi, pa naj bo to v gozdu ali v gorah – vedno iščejo nove ideje, nove naravi prijazne tehnološke rešitve, veliko idej pa pride od strank samih, tistih, ki najbolje vedno, kaj potrebujejo. Kljub iskanju novosti pa Fjällräven ostaja trpežna klasika, nekateri izjemno popularni produkti že leta ostajajo nespremenjeni.

Odgovornost

Pri Fjällrävnu je odgovornost do narave na prvem mestu, a poudarek na odgovornosti do družbe in ekonomije prav tako ni zanemarljiv. Izpostavljena je obstojnost, če želite vzdržljivost, oblačil in opreme, kar pomeni, da bodo vaše hlače ali jakna zdržali tako dolgo, da narava ne bo trpela med proizvajanjem novih kosov.

Odgovornost do narave

Pustiti naravo tako kot je bila, ko smo vanjo vstopili ali še lepšo, je glavni moto, ki se povezuje z trudom proizvajati kar najboljša in najbolj trpežna oblačila, katerih proizvodnja ne bo škodovala naravi.

Izločevanje fluor karbonatov iz proizvodnje je potekalo kar nekaj let, do leta 2015 pa so bili iz proizvodnje odstranjeni vsi fluor karbonati (PFC). Že od leta 2012 so vsi nepremočljivi artikli impregnirani brez PFC-jev.

Če se odločite za Fjällrävnovo puhovko, ste lahko prepričani, da bo puh iz etično neoporečnega vira, kljub temu da je najboljše možne kvalitete. Puh, ki ga uporabljalo je stranski produkt (ostanek) v industriji hrane, kar pomeni, da nobena perjad ni ubita zgolj za vašo puhasto jakno. Njihov puh je 100% sledljiv.

Njihov trud se je izkazal z dvema prestižnima nagradama: organizacija Four Paws, ki se ukvarja s preprečevanjem krutosti do živali je izdelala zanimivo lestvico odgovornosti do narave različnih outdoor proizvajalcev in Fjällräven je daleč na prvem mestu. Prav tako so prvo outdoor podjetje, ki so jih Združeni narodi povabili na t.i. UN Global Compact  International Yearbooksaj s svojim delovanjem postavljajo standarde celotni industriji.