0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

-20%

Fjällräven Kånken Organizer dodatek za nahrbtnike

Zimska razprodaja

0.0

0 ocen

Na zalogi

Izvirna cena je bila: 39,99 €.Trenutna cena je: 31,99 €.

Najnižja cena v 30 dneh: 31,99 

Brezplačna dostava
pri naročilu nad 50 €
Dostava v 2 dneh
Ob naročilu do 11h
100% varen nakup
vrnemo kupnino
Garancija zadovoljstva
30 dnevna garancija

Kånken Organizer je preprosta rešitev za vse, ki ne želite predolgo iskati malenkosti kot so ključi, denarnica, potovalni dokumenti, po nahrbtniku.

Opis

Kånken Organizer je preprosta rešitev za vse, ki ne želite predolgo iskati malenkosti kot so ključi, denarnica, potovalni dokumenti, po nahrbtniku. Ta pametni vstavek po pripomogel k organizacijo vseh manjših predmetov v vašem nahrbtniku. Je preprost za uporabo, saj ga samo zataknete v hrbtni žep. Ustreza nahrbtnikom Kånken, Kånken 15”, Kånken 17” in Kånken No.2 in drugim nahrbtnikom, ki imajo žep izdelan na enak način.

Lastnosti:

  • Material: 100 % poliamid
  • Dva žepa na zadrgo
  • Dva utora za pisala
  • Preprost za vstavljanje v nahrbtnik
  • Lahko ga vzamete s seboj
  • Dimenzije: 31 x 27 x 0.5 cm
  • Teža: 250 g

O proizvajalcu

Brez narave nismo nič – Without nature we are nothing 

“Without nature we are nothing”, je slogan švedskega Fjällrävna, ki že desetletja ovija svoja oblačila in opremo v skandinavski slog.

Že bežen pogled na njihove kose pričara dolge švedske zime in svetle poletne dni v tundrah. Njihova oblačila so lepa, funkcionalna, obstojna in naravi prijazna, nahrbtniki, sicer klasičnih oblik, pa zasnovani po željah uporabnikov.

Seveda je tu še Kånken– najbolj prepoznaven nahrbtnik na svetu v nešteto različnih barvah in vsi njegovi bratje in sestre.

Celotna zgodba Fjällrävna se je začela z ikoničnim nahrbtnikom, ko je ustanovitelj podjetja Åke Nordin oblikoval za šolarje, ki so tarnali zaradi bolečin v hrbtu in ga zasnoval kot lahek, udoben nahrbtnik, z dovolj prostora v notranjosti, da so šolarji vanj pospravili vse pripomočke. V sodelovanju z švedsko zvezo vodnikov in skavtov, so ga trg predstavili leta 1978 in do danes je bil prodan že v več milijonov kosih. Fjällräven je nadaljeval zgodbo inovativnih, funkcionalnih kosov, ki jih cenijo različne generacije po celem svetu. Poleg nahrbtnika Kånken so njihovi klasični kosi postali in ostajajo jakna Greenland Jacket, hlače Vidda Trousers in ekspedicijska puhasta jakna Expedition Down Jacket.

Dogodki

Fjällräven vsako leto organizira dva odmevna dogodka, na katera se bo v bližnji prihodnosti možno prijaviti tudi iz Slovenije.

Fjällräven PolarFjällrävenPolar je 300 kilometrov arktične avanture, na kateri ste v družbi 100 vlečnih psov in skupino običajnih ljudi, ki se na dogodek prijavljajo iz celega sveta.

 

Fjällräven ClassicFjällräven Classic je 110 kilometrov dolg pohod po divjini Švedske tundre, ki se ga vsako leto udeleži 2000 ljudi iz 30 različnih držav. V zadnjih letih se je dogodek razširil še na druge države: v ZDA, Nemčijo, Združeno kraljestvo, Dansko, v Korejo, leta 2024 pa bo prvič potekal tudi v Čilu.

Fjällräven pa ni samo še ena znamka outdoor oblačil višjega cenovnega razred – Fjällräven je zgodba o poslanstvu, ki vas bo navdušila, ko si boste prebrali spodnje vrstice.

Razvoj trpežnih, brezčasnih in funkcionalnih oblačil in opreme

Fjällräven išče navdih v naravi, pa naj bo to v gozdu ali v gorah – vedno iščejo nove ideje, nove naravi prijazne tehnološke rešitve, veliko idej pa pride od strank samih, tistih, ki najbolje vedno, kaj potrebujejo. Kljub iskanju novosti pa Fjällräven ostaja trpežna klasika, nekateri izjemno popularni produkti že leta ostajajo nespremenjeni.

Odgovornost

Pri Fjällrävnu je odgovornost do narave na prvem mestu, a poudarek na odgovornosti do družbe in ekonomije prav tako ni zanemarljiv. Izpostavljena je obstojnost, če želite vzdržljivost, oblačil in opreme, kar pomeni, da bodo vaše hlače ali jakna zdržali tako dolgo, da narava ne bo trpela med proizvajanjem novih kosov.

Odgovornost do narave

Pustiti naravo tako kot je bila, ko smo vanjo vstopili ali še lepšo, je glavni moto, ki se povezuje z trudom proizvajati kar najboljša in najbolj trpežna oblačila, katerih proizvodnja ne bo škodovala naravi.

Izločevanje fluor karbonatov iz proizvodnje je potekalo kar nekaj let, do leta 2015 pa so bili iz proizvodnje odstranjeni vsi fluor karbonati (PFC). Že od leta 2012 so vsi nepremočljivi artikli impregnirani brez PFC-jev.

Če se odločite za Fjällrävnovo puhovko, ste lahko prepričani, da bo puh iz etično neoporečnega vira, kljub temu da je najboljše možne kvalitete. Puh, ki ga uporabljalo je stranski produkt (ostanek) v industriji hrane, kar pomeni, da nobena perjad ni ubita zgolj za vašo puhasto jakno. Njihov puh je 100% sledljiv.

Njihov trud se je izkazal z dvema prestižnima nagradama: organizacija Four Paws, ki se ukvarja s preprečevanjem krutosti do živali je izdelala zanimivo lestvico odgovornosti do narave različnih outdoor proizvajalcev in Fjällräven je daleč na prvem mestu. Prav tako so prvo outdoor podjetje, ki so jih Združeni narodi povabili na t.i. UN Global Compact  International Yearbooksaj s svojim delovanjem postavljajo standarde celotni industriji.

Zmanjševanje, ponovna uporaba in recikliranje materialov

Fjällrävnov cilj je izdelovati produkte, ki so: dolgo trajajoči, trpežni, funkcionalni in čistih linij. Odgovornost do okolju prijaznih produktov se začne že pri oblikovanju produktov in se konča z recikliranjem odsluženih produktov. Materiali so tehtno izbrani, med procesi proizvodnje varčujejo z vodo in elektriko, uporabljajo organske materiale in take, ki jih je možno reciklirati, skrbno načrtujejo transport, se izogibajo kemikalijam in strupom, kolikor je to le mogoče. Pridruženi so tudi organizaciji Sustainable Apparel Coalition, ki skrbi boljše ekološke pogoje v outdoor industriji.

Odgovornost do živali

Fjällräven puha ne pridobiva iz živih živali, ne uporablja krzna in pridobiva volno samo po posebnih tehnikah, pri katerih ovce ne trpijo.

Reševanje arktične lisice

Lisica je Fjällrävnov zaščitni znak, arktična lisica pa kljub temu, da je zaščitena, tik pred izumrtjem, zato Fjällräven ozavešča ljudi o arktični lisici, zbira in donira denar za zaščito, organizira različne akcije.

Stvari, ki vam bodo všeč

e-Novice

Ste strastni ljubitelj pohodništva in narave? Vabimo vas, da se naročite na naše
e-novice, namenjene prav takšnim navdušencem, kot ste sami!
Strinjam se s pogoji pravilnika*
P.E Center
Krakovski nasip 4, 1000 Ljubljana
031 740 838
01 426 34 28
info@annapurna.si
P.E Vič
Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana
041 446 780
trgovina.vic@annapurna.si

E-novice

Strinjam se s pogoji pravilnika*
Prijavite se na e-novičke in prejemali boste informacije o novostih, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih.

E-novice

Strinjam se s pogoji pravilnika*
Prijavite se na e-novičke in prejemali boste informacije o novostih, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih.
info@annapurna.si
P.E Vič
Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana
041 446 780
P.E Center
Krakovski nasip 4, 1000 Ljubljana
01 426 34 28
Copyright © Annapurna 2023. Vse pravice pridržane.