0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

0,00  0

Košarica

V košarici ni izdelkov.

Prikaži košaricoNa blagajno

POGOJI POSLOVANJA ZA FIZIČNE TRGOVINE

CENE 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. 

Cene so neobvezujoče priporočene maloprodajne cene s cenika dobavitelja ali proizvajalca. 

Znižane cene

– Pri znižanju cene blaga je podjetje dolžno označiti prejšnjo ceno in znižano ceno. Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.

VRAČILO BLAGA

Nakup blaga v fizičnih trgovinah Annapurna, deluje po principu videno-kupljeno, kar pomeni, da vračilo blaga ni mogoče, razen po izjemnem predhodnem dogovoru. Izjema je neskladnost blaga ali uveljavljanje garancije. Možna je menjava blaga v enakem znesku, kot vrnjeno blago.

SKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar:

– ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi,
– je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe prodajalec pa je s tem soglašal,
– je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
– je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivne zahteve za skladnost blaga:

– blago mora biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je
prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar
je to primerno,

– ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, tehnične
standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse
ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,

– blago mora biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo navodili za namestitev ali drugimi navodili za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel kadar je to primerno,

– blago mora biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: Ø za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, Ø je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, Ø javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec (Annapurna Way d.o.o.) ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost.
Potrošnik mora ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejeti
odstopanje.

Annapurna Way d.o.o. odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti:

– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita.
– Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
– Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
– Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je
neskladno, pregleda.

– Ko se pokaže neskladnost blaga, mora potrošnik o neskladnosti obvestiti
prodajalca, in mu dati možnost vzpostavitve skladnosti blaga.
– Potrošnik ni takoj upravičen do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od prodajne pogodbe, temveč mora prodajalcu omogočiti razumen rok , da popravi ali zamenja neskladno blago. Zahtevki v primeru neskladnosti se uveljavljajo po vrstnem redu: (1) brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava), (2) zahteva za znižanje kupnine ali (3) odstop od prodajne pogodbe.

– Brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga od prodajalca pa potrošnik lahko zahteva v razumnem roku, ki od trenutka obvestila ni daljši od 30 dni Če v tem roku prodajalec ne popravi oz. zamenja blaga, je potrošnik upravičen zahtevati znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo denarja. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar pa potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

  • V kolikor ste kupljeno blago, za katero je bila dokazana stvarna napaka in prodajalec ni mogel zagotoviti popravila ali menjave, plačali s plačilno kartico, vam bomo preko posrednika plačilnih kartic (WorldLine) kupnino za vrnjeno blago vrnili na kartico (v celoti ali delno, odvisno od situacije)
    • V kolikor ste kupljeno blago, za katero je bila dokazana stvarna napaka in prodajalec ni mogel zagotoviti popravila ali menjave, plačali z gotovino, vam bomo kupnino vrnili na vaš transakcijski račun.

– Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev
skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila
nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega
odstavka.

– V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil
prodajalca, upravičen da:
1. KORAK: zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (s
popravilom ali zamenjavo
2. KORAK: zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od
prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

– Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti.
– Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji
odločitvi.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se skladnost/stvarno napako uveljavi?

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in ponudniku hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo stvarne napake lahko poda preko e-pošte ali pa v poslovalnicah v Centru (Krakovskem nasipu 4, 1000 Ljubljana) ali na Viču (Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana).

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 37. člen ZVPot

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14: ZVPot-NPB9

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15: ZVPot-NPB10

GARANCIJA 

Garancija je vsaka obveznost, ki jo garant prevzame do potrošnika poleg
zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga.
– Garancijo lahko potrošniku kot garant ponudi tako prodajalec kot tudi proizvajalec in sicer z garancijskim listom ali obljubo v oglaševalskem sporočilu.
– Garant se z garancijo zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Podjetje Annapurna Way d.o.o. je dolžno za vse blago zagotoviti:

  • (poleg garancijskega lista) navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;,
  • servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na blagu ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, če sam ne opravlja te dejavnosti,
  • brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka,
  • proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo (proizvajalcem).

Potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca v primeru neskladnosti
blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke in da garancija ne izključuje
pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga
– za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem garant zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in
priklopne aparat SAMO PRI OBVEZNI GARANCIJI. TO NE VELJA ZA BLAGO DANO NA TRG PRED 26.1. 2023.

Uveljavljanje garancije

V primeru uveljavljanja garancije, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če se napaka pokaže v 30. dneh od dobave, lahko kupec takoj zahteva vračilo kupnine.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blago.

30-dnevni rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec  potrošnika obvestiti. Pri določitvi podaljšanega roka se upošteva narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje podaljšanja roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom
blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagomrazen če
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi
plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga zlasti
stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Pravice iz naslova obvezne garancije

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak v roku 30 dni.
Rok se lahko podaljša za najkrajši čas ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upošteva narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni (+15 dni, če gre za tak primer) od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 30 dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko
potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje (z nižanje kupnine je sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno).

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri proizvajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. 

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.  

PRENOS IZDELKA IZ DRUGE TRGOVINE
Kadar želenega izdelka ali želene številke ni v eni od obeh poslovalnic, se lahko s prodajalci dogovorite za prenos le tega v drugo poslovalnico. Tako boste najkasneje v roku 1-3 delovne dni naročeni izdelek lahko poskusili v želeni poslovalnici, ter se tako lažje odločili za nakup.

PLAČILO Z DARILNIM BONOM

Če ste prejeli darilni bon, lahko le tega izkoristite v katerikoli od obeh poslovalnic. Darilni bon je prenosljiv, in ga lahko podarite željeni osebi. Darilni bon velja 1 leto. Darilnega bona ni možno zamenjati za gotovino, prav tako v primeru nakupa za manjši znesek od kupljenega blaga, ni možno vračilo razlike zneska v gotovini. Znesek kupljenega blaga, kupljenega z darilnim bonom, se mora ujemati z zneskom na darilnem bonu ali ga presegati (razlika se doplača).

POHVALE IN PRITOŽBE
V vsaki trgovini boste našli knjigo pohval in pritožb, kamor lahko napišete svoje opazke. Vaše pohvale ali pritožbe pa lahko kadarkoli pošljete tudi na mail info@mass.si.

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 8 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetja Annapurna Way d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Annapurna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

POGOJI POSLOVANJA ZA SPLETNO TRGOVINO (www.annapurna.si)

Podjetje: ANNAPURNA WAY D.O.O., podjetje za izdelovanje, popravilo, prodajo in posredovanje športne opreme in športni inženiring, d.o.o., Ljubljana, Švarova 14

Davčna številka: 35521104 

Matična številka: 5346550000 

Splošni pogoji spletne trgovine Annapurna so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Annapurna (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Annapurna way d.o.o., Švarova ulica 14, 1000 Ljubljana, matična številka: 5346550000 , davčna številka: SI35521104 , ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Annapurna).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Annapurna, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Annapurno in kupcem.

Kupec je vsaka oseba, ki ima prek spletne trgovine s prodajalcem sklenjen veljaven dogovor za nakup blaga prodajalca. Vsi pogodbeni dogovori med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom blaga prek spletne strani so urejeni v teh splošnih pogojih ter v konkretnem naročilu. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbenimi pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

CENE 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. 

Cene so neobvezujoče priporočene maloprodajne cene s cenika dobavitelja ali proizvajalca. 

Znižane cene

– Pri znižanju cene blaga je podjetje dolžno označiti prejšnjo ceno in znižano ceno. Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji.

DOSTOPNOST PODATKOV

Spletna trgovina Annapurna se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Annapurna Way d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in iz katerih mora biti razvidno ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

VRAČILO BLAGA

Kupec lahko preko spletne trgovine naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila (pogodbe), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 14 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo vračali sledeče:

  • V kolikor ste kupljeno blago plačali s plačilno kartico, vam bomo preko posrednika plačilnih kartic (WorldLine) kupnino za vrnjeno blago vrnili na kartico (v celoti ali delno, odvisno od situacije) najkasneje v 8 dneh
    • V kolikor ste kupljeno blago plačali po predračunu, vam bomo kupnino za vrnjeno blago nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 8 dneh
    • V kolikor ste kupljeno blago plačali dostavni službi, vam bomo kupnino za vrnjeno blago nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 8 dneh

Morebitne stroške vračila krije pošiljatelj. V primeru, da pošiljke ni mogoče poslati po pošti, jo kupec lahko vrne v naših poslovalnicah. V tem primeru stroške prevoza za vračilo krije kupec sam.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne
pogodbe če:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, ni končal opravila ali izvedel
zamenjave blaga oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za
vzpostavitev skladnosti blaga ker bi mu povzročilo nesorazmerne stroške
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje
kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno da ne bo vzpostavil skladnosti
blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine
sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z
vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo s katero prodajalca
obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možna pri nakupu programske opreme ali zvočnih in video nosilcev, če je potrošnik že odprl varnostni pečat.

– Ne glede na hierarhijo zahtevkov lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
– Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj
neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi
prodajalec.
– Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. Rok za vračilo blaga s strani potrošnika ni določen, vendar prodajalcu ni treba vrniti denarja, dokler ne prejme blaga oziroma dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z vračilom na plačilno kartico ali z nakazilom na njegov transakcijski račun. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

– Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v 8 dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
– Kadar potrošnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo, prodajalec vrne del kupnine v 8 dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

V vsakem primeru je po ZVPot za odstop od pogodbe potrebno izpolniti in poslati skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe s katerim se jasno in nedvoumno izrazi želja po odstopu. Pravilno izpolnjeno lahko pošljete na naš e-naslov info@annapurna.si, ali pa jo natisnite in pošljite po klasični pošti na sedež podjetja, Švarova 14, 1000 Ljubljana.

Pravico do vračila kupnine, garancije, skladnosti blaga in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (uradno prečiščeno besedilo).

Primeri neobstoja pravice za odstop od naročila

V primeru, da naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo bo prodajalec v takih primerih obravnaval posebej in pri tem v največji možni meri upošteval vse navedena razloge in okoliščine za namero vračilo blaga.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 031 740 838 ali nam pišete na info@annapurna.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (GLS d.o.o.). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

SKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar:

– ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi,
– je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe prodajalec pa je s tem soglašal,
– je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
– je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Objektivne zahteve za skladnost blaga:

– blago mora biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je
prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar
je to primerno,

– ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, tehnične
standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse
ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,

– blago mora biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo navodili za namestitev ali drugimi navodili za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel kadar je to primerno,

– blago mora biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: Ø za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, Ø je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način,
kot je bila podana, Ø javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec (Annapurna Way d.o.o.) ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost.
Potrošnik mora ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejeti
odstopanje.

Annapurna Way d.o.o. odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V primeru neskladnosti:

– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita.
– Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
– Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
– Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je
neskladno, pregleda.

– Ko se pokaže neskladnost blaga, mora potrošnik o neskladnosti obvestiti
prodajalca, in mu dati možnost vzpostavitve skladnosti blaga.
– Potrošnik ni takoj upravičen do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od prodajne pogodbe, temveč mora prodajalcu omogočiti razumen rok , da popravi ali zamenja neskladno blago. Zahtevki v primeru neskladnosti se uveljavljajo po vrstnem redu: (1) brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava), (2) zahteva za znižanje kupnine ali (3) odstop od prodajne pogodbe.

– Brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga od prodajalca pa potrošnik lahko zahteva v razumnem roku, ki od trenutka obvestila ni daljši od 30 dni Če v tem roku prodajalec ne popravi oz. zamenja blaga, je potrošnik upravičen zahtevati znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo denarja. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar pa potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine

– Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev
skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila
nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega
odstavka.

– V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil
prodajalca, upravičen da:
1. KORAK: zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (s
popravilom ali zamenjavo
2. KORAK: zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od
prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

– Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti.
– Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji
odločitvi.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se skladnost/stvarno napako uveljavi?

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in ponudniku hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo stvarne napake lahko poda preko e-pošte ali pa v poslovalnicah v Centru (Krakovskem nasipu 4, 1000 Ljubljana) ali na Viču (Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana).

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 37. člen ZVPot

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14: ZVPot-NPB9

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15: ZVPot-NPB10

GARANCIJA 

Garancija je vsaka obveznost, ki jo garant prevzame do potrošnika poleg
zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga.
– Garancijo lahko potrošniku kot garant ponudi tako prodajalec kot tudi proizvajalec in sicer z garancijskim listom ali obljubo v oglaševalskem sporočilu.
– Garant se z garancijo zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Podjetje Annapurna Way d.o.o. je dolžno za vse blago zagotoviti:

  • (poleg garancijskega lista) navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;,
  • servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na blagu ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, če sam ne opravlja te dejavnosti,
  • brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka,
  • proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo (proizvajalcem).

Potrošnik ima zakonsko pravico, da zoper prodajalca v primeru neskladnosti
blaga brezplačno uveljavlja jamčevalne zahtevke in da garancija ne izključuje
pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga
– za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem garant zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in
priklopne aparat SAMO PRI OBVEZNI GARANCIJI. TO NE VELJA ZA BLAGO DANO NA TRG PRED 26.1. 2023.

Uveljavljanje garancije

V primeru uveljavljanja garancije, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če se napaka pokaže v 30. dneh od dobave, lahko kupec takoj zahteva vračilo kupnine.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blago.

30-dnevni rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec  potrošnika obvestiti. Pri določitvi podaljšanega roka se upošteva narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje podaljšanja roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom
blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagomrazen če
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi
plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga zlasti
stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Pravice iz naslova obvezne garancije

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak v roku 30 dni.
Rok se lahko podaljša za najkrajši čas ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upošteva narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni (+15 dni, če gre za tak primer) od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 30 dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko
potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje (z nižanje kupnine je sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno).

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri proizvajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. 

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.  

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 8 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetja Annapurna Way d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Annapurna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

e-Novice

Ste strastni ljubitelj pohodništva in narave? Vabimo vas, da se naročite na naše
e-novice, namenjene prav takšnim navdušencem, kot ste sami!
Strinjam se s pogoji pravilnika*
P.E Center
Krakovski nasip 4, 1000 Ljubljana
031 740 838
01 426 34 28
info@annapurna.si
P.E Vič
Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana
041 446 780
trgovina.vic@annapurna.si

E-novice

Strinjam se s pogoji pravilnika*
Prijavite se na e-novičke in prejemali boste informacije o novostih, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih.

E-novice

Strinjam se s pogoji pravilnika*
Prijavite se na e-novičke in prejemali boste informacije o novostih, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih.
info@annapurna.si
P.E Vič
Tržaška cesta 118, 1000 Ljubljana
041 446 780
P.E Center
Krakovski nasip 4, 1000 Ljubljana
01 426 34 28
Copyright © Annapurna 2023. Vse pravice pridržane.