Nazaj v šolo
0.0
0 ocen
Na zalogi
29,99 €
(Vključuje: 5,41 € DDV)
Kot nalašč za tiste, ki potrebujete zgolj prostor za kreditne kartice in nekaj malega gotovine ali enostavno ne marate velikih denarnic.
Minimalistična denarnica je izdelana iz izjemno trpežnega materiala G-1000® HeavyDuty, ki bo zdržal leta in leta intenzivne uporabe. V notranjosti so osrednji večji predal in trije zavihki za kartice.
Priporočamo za:
| Barva | Deep Patina, Navy, Dark Grey, Dark Olive |
|---|
Že bežen pogled na njihove kose pričara dolge švedske zime in svetle poletne dni v tundrah. Njihova oblačila so lepa, funkcionalna, obstojna in naravi prijazna, nahrbtniki, sicer klasičnih oblik, pa zasnovani po željah uporabnikov.

Seveda je tu še Kånken– najbolj prepoznaven nahrbtnik na svetu v nešteto različnih barvah in vsi njegovi bratje in sestre.
Celotna zgodba Fjällrävna se je začela z ikoničnim nahrbtnikom, ko je ustanovitelj podjetja Åke Nordin oblikoval za šolarje, ki so tarnali zaradi bolečin v hrbtu in ga zasnoval kot lahek, udoben nahrbtnik, z dovolj prostora v notranjosti, da so šolarji vanj pospravili vse pripomočke. V sodelovanju z švedsko zvezo vodnikov in skavtov, so ga trg predstavili leta 1978 in do danes je bil prodan že v več milijonov kosih. Fjällräven je nadaljeval zgodbo inovativnih, funkcionalnih kosov, ki jih cenijo različne generacije po celem svetu. Poleg nahrbtnika Kånken so njihovi klasični kosi postali in ostajajo jakna Greenland Jacket, hlače Vidda Trousers in ekspedicijska puhasta jakna Expedition Down Jacket.
Fjällräven vsako leto organizira dva odmevna dogodka, na katera se bo v bližnji prihodnosti možno prijaviti tudi iz Slovenije.
Fjällräven Polar: FjällrävenPolar je 300 kilometrov arktične avanture, na kateri ste v družbi 100 vlečnih psov in skupino običajnih ljudi, ki se na dogodek prijavljajo iz celega sveta.

Fjällräven Classic: Fjällräven Classic je 110 kilometrov dolg pohod po divjini Švedske tundre, ki se ga vsako leto udeleži 2000 ljudi iz 30 različnih držav. V zadnjih letih se je dogodek razširil še na druge države: v ZDA, Nemčijo, Združeno kraljestvo, Dansko, v Korejo, leta 2024 pa bo prvič potekal tudi v Čilu.

Fjällräven pa ni samo še ena znamka outdoor oblačil višjega cenovnega razred – Fjällräven je zgodba o poslanstvu, ki vas bo navdušila, ko si boste prebrali spodnje vrstice.
Fjällräven išče navdih v naravi, pa naj bo to v gozdu ali v gorah – vedno iščejo nove ideje, nove naravi prijazne tehnološke rešitve, veliko idej pa pride od strank samih, tistih, ki najbolje vedno, kaj potrebujejo. Kljub iskanju novosti pa Fjällräven ostaja trpežna klasika, nekateri izjemno popularni produkti že leta ostajajo nespremenjeni.

Pri Fjällrävnu je odgovornost do narave na prvem mestu, a poudarek na odgovornosti do družbe in ekonomije prav tako ni zanemarljiv. Izpostavljena je obstojnost, če želite vzdržljivost, oblačil in opreme, kar pomeni, da bodo vaše hlače ali jakna zdržali tako dolgo, da narava ne bo trpela med proizvajanjem novih kosov.
Pustiti naravo tako kot je bila, ko smo vanjo vstopili ali še lepšo, je glavni moto, ki se povezuje z trudom proizvajati kar najboljša in najbolj trpežna oblačila, katerih proizvodnja ne bo škodovala naravi.
Izločevanje fluor karbonatov iz proizvodnje je potekalo kar nekaj let, do leta 2015 pa so bili iz proizvodnje odstranjeni vsi fluor karbonati (PFC). Že od leta 2012 so vsi nepremočljivi artikli impregnirani brez PFC-jev.
Če se odločite za Fjällrävnovo puhovko, ste lahko prepričani, da bo puh iz etično neoporečnega vira, kljub temu da je najboljše možne kvalitete. Puh, ki ga uporabljalo je stranski produkt (ostanek) v industriji hrane, kar pomeni, da nobena perjad ni ubita zgolj za vašo puhasto jakno. Njihov puh je 100% sledljiv.
Njihov trud se je izkazal z dvema prestižnima nagradama: organizacija Four Paws, ki se ukvarja s preprečevanjem krutosti do živali je izdelala zanimivo lestvico odgovornosti do narave različnih outdoor proizvajalcev in Fjällräven je daleč na prvem mestu. Prav tako so prvo outdoor podjetje, ki so jih Združeni narodi povabili na t.i. UN Global Compact International Yearbook, saj s svojim delovanjem postavljajo standarde celotni industriji.

Fjällrävnov cilj je izdelovati produkte, ki so: dolgo trajajoči, trpežni, funkcionalni in čistih linij. Odgovornost do okolju prijaznih produktov se začne že pri oblikovanju produktov in se konča z recikliranjem odsluženih produktov. Materiali so tehtno izbrani, med procesi proizvodnje varčujejo z vodo in elektriko, uporabljajo organske materiale in take, ki jih je možno reciklirati, skrbno načrtujejo transport, se izogibajo kemikalijam in strupom, kolikor je to le mogoče. Pridruženi so tudi organizaciji Sustainable Apparel Coalition, ki skrbi boljše ekološke pogoje v outdoor industriji.
Fjällräven puha ne pridobiva iz živih živali, ne uporablja krzna in pridobiva volno samo po posebnih tehnikah, pri katerih ovce ne trpijo.

Lisica je Fjällrävnov zaščitni znak, arktična lisica pa kljub temu, da je zaščitena, tik pred izumrtjem, zato Fjällräven ozavešča ljudi o arktični lisici, zbira in donira denar za zaščito, organizira različne akcije in dogodke.

Aktivnosti
Napenjalec za turne kože.

Darila
500 ml mehka flaška za souporabo z Black Diamond nahrbtniki Distance.

Vse svetilke
Nosilec za pritrditev naglavne svetilke Petzl na krmilo kolesa ali sedežno oporo.

Merino volna za vse letne čase
Kos, ki je lahko topla majica ali lep pulover s skandinavskim vzorcem.

Okolju prijazni
Nahrbtnik za vse: od dnevnega pohodništva, do zahtevnih terenov in celo gorskega kolesarjenja.

Darila
Meh za vodo Seeker HydraPak je narejen iz mehkega in lahkega materiala, ki se lahko zloži na velikost pesti.

Aktivnosti
Izjemno lahka in trpežna transportna vreča bo vašo opremo varovala, ne glede na vremenske pogoje.

Darila
Že tretja, razširjena in dopolnjena izdaja prvega slovenskega izbirnega vodnika po Zahodnih Julijskih Alpah.